Senan va fer cagar el tió

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat diumenge dia 22, a les dotze del migdia, un total de seixanta-quatre persones, entre infants  i adults, es va reunir a la plaça Antoni Saltó per fer “cagar el tió”.
 El dia va estar acompanyat per un cel blau i una temperatura agradable. Els infants es van reunir al voltant del tió, amb una vara de fusta i tot cantant va començar la festa.

El tió va cagar molts presents: llaminadures, llibres, torrons, neules i cava.  Aquests últims es van oferir a tots els veïns presents per degustar i per començar la celebració de les festes de Nadal.

A l’acabar, es va fer una fotografia de família, en recordatori de l’acte.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres