Els Reis d’Orient arriben a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A les 6 de la tarda feien l’arribada SSMM els Reis d’Orient amb carrosses i amb molta expectació de centenars de persones que s’han aplegat per rebre’ls a Montblanc, per tal de fer el recorregut pels carrers més importants de la vila. Un cop finalitzat el recorregut en que els nens i nenes han tingut la oportunitat de saludar als Reis d'Orient. SSMM els Reis, tot seguit han començat a fer el repartiment de joguines pels nens i nenes de la vila ducal.

Pel que fa a la comarca de la Conca de barberà, han arribat entre les 6 i dos quarts de vuit del vespre sense cap contratemps. Centenars de nens i nenes amb la cara plena d’il·lusió han sortit als carres i places per donar la benvinguda a Melcior, Gaspar i Baltasar, que els han obsequiat amb caramels i llaminadures.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres