Èxit de participació en la tercera edició del “Toca-te-la-tu”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El bar-restaurant l’Arravaló de Blancafort va acollir la tercera edició del projecte “Toca-te-la tu”. Els músics encarregats d’iniciar la jam session van ser alguns membres de la Bandarra Street Orkestra amb temes de Bruno Mars i estàndards de latin jazz. Els assistents es van animar a participar durant les més de dues hores que va durar l’acte i van oferir al públic un ampli repertori d’estils variats combinant instruments diferents, per exemple, bateria, baix elèctric, piano, guitarra, saxo, trompeta i veu.
Després de tres edicions, el projecte “Toca-te-la tu” s’està consolidant a causa de la creixent afluència de públic i músics que hi participen. Un dels atractius d’aquesta iniciativa és que cada edició és diferent, ja que l’espontaneïtat dels assistents, la varietat d’instruments i els diversos estils musicals marquen la tònica de cada sessió. El proper “Toca-te-la” tu serà el dijous 6 de febrer a l’Arravaló a les vuit del vespre.
Després de tres edicions, el projecte “Toca-te-la tu” s’està consolidant a causa de la creixent afluència de públic i músics que hi participen. Un dels atractius d’aquesta iniciativa és que cada edició és diferent, ja que l’espontaneïtat dels assistents, la varietat d’instruments i els diversos estils musicals marquen la tònica de cada sessió. El proper “Toca-te-la” tu serà el dijous 6 de febrer a l’Arravaló a les vuit del vespre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
