Petit incendi en un camió a Sarral
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Bombers de la Generalitat van ser alertats aquest dilluns 13 de gener a les 8:56 h després que cremés la bateria i el cablejat d'un camió que transportava buata a la C-241d, km 16, al terme municipal de Sarral.
Finalment, el foc va ser apagat per un extintor i no va ser necessària la intervenció dels bombers.
Finalment, el foc va ser apagat per un extintor i no va ser necessària la intervenció dels bombers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
