El 2013 augmenta la xifra de visitants al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn de Vidre de Vimbodí també comença l’any fent balanç dels visitants rebuts durant el 2013, una xifra que es valora positivament, ja que ha incrementat respecte del 2012.
Així, doncs, van passar pel Museu i Forn del Vidre durant el 2013 un total de 3.698 visitants, un 9,28% més que el 2012. A més, el Museu també ha donat la xifra de visitants totals que han passat pel recinte d’ençà de la seva obertura el 1997, han estat més de 22.000 visitants.
Des del Museu, es creu que l’augment de visitants l’últim any ha estat, principalment, gràcies a les actuacions de promoció i les activitats que s’han dut a terme tot l’any i, en especial, el I Cicle d’Activitats a l’entorn del Vidre.
També s’ha d’apuntar que aquest any 2013 el museu ha iniciat una nova etapa amb l’objectiu de convertir-se en un referent museístic en l’àmbit català.
Així, doncs, van passar pel Museu i Forn del Vidre durant el 2013 un total de 3.698 visitants, un 9,28% més que el 2012. A més, el Museu també ha donat la xifra de visitants totals que han passat pel recinte d’ençà de la seva obertura el 1997, han estat més de 22.000 visitants.
Des del Museu, es creu que l’augment de visitants l’últim any ha estat, principalment, gràcies a les actuacions de promoció i les activitats que s’han dut a terme tot l’any i, en especial, el I Cicle d’Activitats a l’entorn del Vidre.
També s’ha d’apuntar que aquest any 2013 el museu ha iniciat una nova etapa amb l’objectiu de convertir-se en un referent museístic en l’àmbit català.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
