Més visitants a l’Oficina Comarcal de Turisme

Interior de l'Oficina de Turisme situada a l'entada del monestir de Poblet.
Interior de l'Oficina de Turisme situada a l'entada del monestir de Poblet.
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Comarcal de Turisme de la Conca de Barberà ha presentat el balanç del passat 2013 amb xifres positives. Respecte a l’any anterior, el 2013 va ser un any millor quant a visitants, ja que es va percebre un increment del 4%, això és un total de 47.610 persones.

Un dels factors clau d’aquest augment de visitants ha estat, sens dubte, el canvi d’ubicació de l’oficina que ara podem trobar a l’entrada del monestir de Poblet.

De l’estudi elaborat per la mateixa Oficina de Turisme també se n’extreu la procedència dels turistes. Aquests són majoritàriament catalans (43% dels visitants), tot i que cal dir que la seva presència també ha augmentat respecte de l’any anterior.

Altres visitants de la zona procedeixen d’Europa (28%), majoritàriament de França, Alemanya o Rússia. Els visitants espanyols representen un 25%. Pel que fa a la resta de món, procedeixen de destinacions com Argentina o els Estats Units.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres