Els Traginers de Vilaverd inicien la temporada

Els Traginers de Vilaverd als Tres Tombs de Santa Coloma de Queralt
Els Traginers de Vilaverd als Tres Tombs de Santa Coloma de Queralt
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Traginers de Vilaverd van participar el dissabte 11 de gener en els Tres Tombs de Santa Coloma de Queralt, la primera sortida que realitzen en la nova temporada.

Això no obstant, no va ser aquesta l’única sortida del cap de setmana dels de Vilaverd, ja que el diumenge 12 de gener també van fer una sortida, en aquest cas, als Tres Tombs de Valls, una de les ciutats on la festivitat hi té un gran pes i compta cada any amb molt bona participació.

Els traginers de Vilaverd van participar en els Tres Tombs de Santa Coloma amb un carro de tres cavalls. A Valls també hi van participar amb tres muntures.

Diumenge 19 de gener els Traginers de Vilaverd participaran en els Tres Tombs de Vilafranca del Penedès.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres