Quaranta caminadors del Club Atlètic de Montblanc fan una sortida pel roquer del Penitent, la Pasquala i Sant Joan

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Nova sortida del Club Atlètic de Montblanc el diumenge 12 de gener, en aquesta ocasió, pel roquer del Penitent, la Pasquala i Sant Joan.
Quaranta caminadors i caminadores es van aplegar en la caminada del gener per recórrer el circuit nou de senderisme que s’ha fet des de l’Ajuntament i que es va obrir a finals del 2013.
Així, doncs, els participants en aquesta ruta van poder conèixer diferents paratges de Montblanc i llocs amb molta història.
Quaranta caminadors i caminadores es van aplegar en la caminada del gener per recórrer el circuit nou de senderisme que s’ha fet des de l’Ajuntament i que es va obrir a finals del 2013.
Així, doncs, els participants en aquesta ruta van poder conèixer diferents paratges de Montblanc i llocs amb molta història.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
