Primer cap de setmana de la Festa Major d’hivern de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A Vimbodí i Poblet es van viure el passat cap de setmana els primers actes de la Festa Major d’hivern 2014, i els dies 25 i 26 de gener es clourà el programa d’actes amb teatre, activitats entorn del vidre o cinema.

Pel que fa als actes realitzats durant el cap de setmana del 17, 18 i 19 de gener, coincidint amb la festivitat de Sant Antoni Abat, es va celebrar l’ofici solemne, la benedicció dels animals i també destaca el concert a càrrec de la coral Veu de la Terra i els alumnes del CEIP Mare de Déu dels Torrents. Un altre concert del cap de setmana va ser el de diumenge, amb Marta & Gregori, un repàs als èxits en català que han marcat la història musical del nostre país.

Altres actes celebrats aquest cap de setmana han estat la presentació del llibre Catàleg de la Col·lecció de Pergamins de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet dipositats a l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà (I) o la Festa del Soci dissabte al Casal. No ha faltat en aquesta festa major d’hivern el ball, que va anar a càrrec de l’Orquestra Miano’s Band.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres