La presència d’Ivan Tibau aquest cap de setmana a la Fira de l’Espluga podria desencallar el tema del pavelló poliesportiu

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana del 24, 25 i 26 de gener tindrà lloc una nova edició de la Fira de l’Espluga de Francolí, que serà inaugurada pel secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Ivan Tibau.

Precisament, la presència de Tibau es creu que tindrà una significació especial al municipi, ja que l’Espluga està darrere de poder construir un nou pavelló poliesportiu des de fa temps.

De fet, cal recordar que es va aprovar en el seu dia una subvenció d’un milió d’euros per a la construcció del nou pavelló per part de la Generalitat, però les circumstàncies econòmiques han fet que encara no s’hagin avançat els diners del projecte. També es va voler cercar alguna empresa que avancés el finançament de l’obra i tampoc no hi ha hagut resultats, ja que a les empreses que els ha interessat el projecte les entitats bancàries els han negat el crèdit.

És per aquest motiu pel qual la presència de Tibau a l’Espluga podria servir perquè prosperés l’opció de construir un pavelló amb un cost menor, no superior al mig milió d’euros.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres