Projecció a Montblanc de ‘Hat-trick català (Annapurna, Dhaulagiri i K2)’ a càrrec de l’alpinista Òscar Cadiach

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dissabte 25 de gener, en un dels actes que organitza el Club Excursionista de Montblanc amb motiu del seu cinquantè aniversari, es projectarà Hat-trick català (Annapurna, Dhaulagiri i K2), a càrrec de l’alpinista Òscar Cadiach i Puig.
L’acte tindrà lloc a dos quarts de vuit del vespre a l’Antic Hospital de Santa Magdalena. Hi col·laboren l’Ajuntament de Montblanc, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i Agenda19.cat.
Recordem que Òscar Cadiach està a un 8.000 de ser el primer català en aconseguir els catorze 8.000 cims de la terra, i tot sense l’ajuda de l’O2 artificial.
L’acte tindrà lloc a dos quarts de vuit del vespre a l’Antic Hospital de Santa Magdalena. Hi col·laboren l’Ajuntament de Montblanc, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i Agenda19.cat.
Recordem que Òscar Cadiach està a un 8.000 de ser el primer català en aconseguir els catorze 8.000 cims de la terra, i tot sense l’ajuda de l’O2 artificial.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
