Noves activitats entorn del Vidre al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La conferència “Vimbodí, vidre i vi al Museu Etnològic de Barcelona”, a càrrec de Gustau Molas, del Departament de Col·leccions del Museu Etnològic, encetarà el nou cicle d’activitats que realitza el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí.
En aquesta xerrada, que serà el 26 de gener a les onze del matí, es tractarà dels càntirs de vidre de bateig i, a l’acabar, el mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí, Paco Ramos, farà una demostració de la tècnica del vidre bufat.
També s’aprofitarà la jornada per fer l’entrega dels càntirs de vidre de bateig als nadons de Vimbodí i Poblet nascuts durant el passat 2013.
En aquesta xerrada, que serà el 26 de gener a les onze del matí, es tractarà dels càntirs de vidre de bateig i, a l’acabar, el mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí, Paco Ramos, farà una demostració de la tècnica del vidre bufat.
També s’aprofitarà la jornada per fer l’entrega dels càntirs de vidre de bateig als nadons de Vimbodí i Poblet nascuts durant el passat 2013.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
