La Bisbal del Penedès, primera sortida de l’any dels Amics dels Gegants de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El diumenge 19 de gener la colla els Amics dels Gegants de Montblanc van fer la primera sortida d’aquest nou any 2014 i va ser a la Bisbal del Penedès en el marc de la Festa Major d’hivern del municipi.

Les colles que hi participaven van anar arribant a la població del Penedès a partir de les deu del matí i van ser rebudes per la colla amfitriona, tot fent un esmorzar.

A la jornada es va fer una plantada de tots els gegants i, després, una cercavila que culminava amb una ballada conjunta i lliurament de records a la Plaça.

Les colles que hi van participar van ser vingudes de Sabadell, Sant Cugat Sesgarrigues, Llorenç del Penedès, Vacarisses i Montblanc i, evidentment, els amfitrions, de la Bisbal del Penedès.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres