“Signa un Vot per la Independència” i el Bus Català, aquest cap de setmana, a l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aprofitant que l’Espluga de Francolí acull aquest cap de setmana la Fira de Sant Vicenç, durant els dies de la fira es farà la recollida de vots de la campanya “Signa un vot per la independència”, iniciativa de l’Assemblea Nacional Catalana junt amb l’Espluga de Francolí per la Independència.
Així, doncs, hi haurà un estand informatiu pel “Signa un vot” al carrer Lluís Carulla, a l’altura de l’aparcament del supermercat Spar. Tots els interessats han de portar el DNI o passaport.
A més, cal dir que l’Espluga aquest cap de setmana també rebrà la visita del Bus Català. Aquest farà parada a l’aparcament del supermercat Spar i compta amb un ampli ventall de marxandatge independentista.
Així, doncs, hi haurà un estand informatiu pel “Signa un vot” al carrer Lluís Carulla, a l’altura de l’aparcament del supermercat Spar. Tots els interessats han de portar el DNI o passaport.
A més, cal dir que l’Espluga aquest cap de setmana també rebrà la visita del Bus Català. Aquest farà parada a l’aparcament del supermercat Spar i compta amb un ampli ventall de marxandatge independentista.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
