El grup Bon Preu Esclat instal·larà un gran centre logístic als terrenys de CIMALSA a Montblanc

CIMALSA ha adjudicat a GESDIP SAU les dues primeres parcel·les del LOGIS Montblanc

Montblanc

El vicepresident Puigneró durant la seva intervenció
El vicepresident Puigneró durant la seva intervenció
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El grup Bon Preu Esclat tindrà un gran centre logístic que ocuparà les dues parcel·les subhastades per CIMALSA, al LOGIS Montblanc, que sumen un total de 188.519 m2, per 15,4 milions d’euros. La companyia ja ha anunciat que hi invertirà 48 milions d’euros en un projecte d’implantació que crearà 470 llocs de treball directes.

Així s'ha anunciat en un acte solemne celebrat a la sala de plens de l'Ajuntament de Montblanc, amb presència del món econòmic i empresarial de la comarca, el vicepresident Jordi Puigneró, el secretari de Territori i Mobilitat, Isidre Gavín, entre d'altres. El vicepresident ha remarcat que "Avui no només anunciem un gran pas en aquest centre logístic, sinó un projecte de reconstrucció econòmica per a la comarca i les comarques veïnes. Parlem de generar llocs de feina, la millor política social possible". Per la seva banda Josep Andreu s'ha mostrat ben emocionat de poder comunicar aquesta gran notícia, que pot ajudar a revertir el despoblament de la comarca. Per la seva banda, Francesc Benet, ha remarcat que "aquesta inversió és una autèntica estructura d'estat econòmica".

Amb la implantació d'aquest centre logístic de Bon Preu Esclat a Montblanc, que donarà servei a les comarques de Tarragona i Lleida, CIMALSA també podrà començar a urbanitzar els terrenys del LOGIS, que podria anar en paral·lel a la construcció del centre logístic.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres